vineri, 20 martie 2009

Bark FM invitati la RADIO IF

Dupa invitatia la emisiunea Eleviziunea de pe postul IFTV, pe care am acceptat-o, baietii de la IF Media ne-au invitat din nou, de aceasta data pentru un schimb de experienta la 'mama lor', la Radio IF pentru un interviu live. Ne-am distrat, am invatat multe despre un radio, dna profesoara de Tiet a vorbit despre revista ZooM, iar noi despre activitatea noastra la Bark FM . Desi suntem incepatori, am putea spune ca ne-am descurcat destul de bine pentru 'a first time' intr-un radio cat de cat adevarat. Le multumim lui Bogdan si lui Mike pentru tot! :) Si ei sunt invitati la noi, la Mark Twain, la Bark FM cat de curand pentru a le lua un interviu si a va atrage si pe voi, ascultatorii nostri, in lumea radio-ului :P. Mai jos e un album. Dati click si enjoy :P



3 comentarii:

  1. super tare copii! felicitari celor care se ocupa cu site-ul si postul de radio. as dori sa stiu si eu cine a ales profii si persoanele pentru mixat? hm,,,este un complot impotriva noastra? glumesc!!! chiar mi-ar placea sa vad unele persoane mixand la radio! dar cand? ca nu prea avem timp si oricum durata in care ne putem distra la radio este prea mica! succes! bravo copiilor care se ocupa de aceste activitati faine!!! sa o tineti tot asa

    RăspundețiȘtergere
  2. dap:D vio..bine zis:D cand nu se mai aude radiou....e sad:((...mai ales cand nu se aude playlistu mew=)) narcisist=))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sall gasti de la Mark T. si ca sa vedeti ca chiar a fost fain la voi am scris si eu la mine pe blog un articol despre "intalnirea" cu voi de la liceu pe :http://batandcampii.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere