duminică, 5 aprilie 2009

Radio IF invitati la Bark FM

De 1 aprilie, prietenii nostri, Bogdan si Mike, de la Radio IF au raspuns invitatiei noastre. Au venit in timpul orei de mate. Fiind 1 aprilie, ne-am hotarat sa le facem o farsa >:). Era si pacat sa nu profitam de ocazie. Asa ca Domnul Profesor ne-a predat vectorii si la sfarsit ne-a dat o problema. Indivizii au intrat in clasa in timpul testului nostru. Domnul Chitic i-a lasat pe ei sa ne supravegheze, asa ca noi, elevii, am inceput sa copiem, normal! Bogdan si Mike au inceput sa ne filmeze usor nedumeriti. Dupa circa 12 minute, in clasa intra Dna. Sava alaturi de Dl Chitic :>. Muahaha. Dl. Chitic se preface suparat pe cei doi pentru ca ne-au lasat sa copiem, Dna. Sava la fel. Dupa 2 minute, dupa ce am pus putina presiune pe capul lor, cei doi prezentatori au inceput sa se simta putin coplesiti. Atunci Dl. de mate a aruncat pastila: 'Cred ca v-ati dat seama ca a fost o pacaleala, nu?' :)) Am inceput sa radem cu totii :P. Dupa aceea am dat drumul la statie, la playlist, am facut un tur al scolii, Bogdan mi-a furat mancarea :)) [glumesc:P] si a fost super. Inca o experienta placuta alaturi de ei ce iarasi ne-a ajutat sa invatam mai multe. Si plus de asta, a iesit si o farsa reusita de 1 aprilie :>:)). Mai jos aveti niste poze. :P Click za album to view za pics :).

Un comentariu: